آهنگ بوم بوم امیرحسین مسعودی
نوشته شده توسط : علی شریعتی

ترانه آهنگ بوم بوم امیرحسین مسعودی 

بوم بوم این چیه صدای قلب منه
واسه تو میزنه بدجوری عاشقتم خودت میدونی

بوم بوم این چیه صدای قلب توئه
منو تو عاشقیم چشم حسودام دور بمونه

بوم بوم بوم بوم میره دل من واسه تو
میدونی که حساسه خب
عاشق توئه دلبری نکن واسه دل من خب

بوم بوم بوم بوم میره دل من واسه تو
میدونی که حساسه خب
عاشق توئه دلبری نکن واسه دل من خب

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

دانلود موزیک بوم بوم امیر حسین مسعودی موزیک ویدئو 

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

خودت میدونی واسم خیلی تکی تو آسی
هر موقع حکمتو دل میکنی میبازی

عشق خوش آرایش من برات میمیرم
بیا همیشه پا به پای من باش

برترین وب سایت موزیک ویدئو

بوم بوم بوم بوم میره دل من واسه تو
میدونی که حساسه خب
عاشق توئه دلبری نکن واسه دل من خب

دانلودها در وب سایت موزیک ویدئو

بوم بوم بوم بوم میره دل من واسه تو
میدونی که حساسه خب
عاشق توئه دلبری نکن واسه دل من خب

جستجوی موزیک وب سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: